tirsdag 14. oktober 2008

travle dager

Det er travle dager med lite søvn på programmet. Jobber med ny oppgave hvor vi skal levere forside, og to oppslag (4 sider) til et fiktivt blad, Content. Utrolig gøyal oppgave siden 50% skal være gjort analogt, da får vi virkelig muligheten til å utfolde oss..

Jeg har en veldig kort frst på det her, med bare 2 og en halv dag igjen før alt må være ferdig (nettene ikke inkludert, så det gir mer tid)..og jeg stresser endel. Mye fordi jeg har jobbet mye den siste uka.. Og til helga skal jeg på blåtur med studentorganisasjonen på skolen SOFAT, helgetur til ukjent sted, det blir koselig! Så der kan jeg sikkert få hvile ut litt:)

Innleveringen på oppgaven er nemlig på mandag, en håpløs dag å ha innlevering på siden trykkeriet stenger kl.2 på lørdagen og alt må da være ferdig. Men siden jeg skal bort i helga får jeg enda et døgn mindre på oppgaven..

ja, så da er det sagt. Så om jeg har glemt noen, dvs. ikke svart på meldinger, sendt brev, mail eller ringt så beklager jeg så meget og håper jeg kan gjøre opp for meg til jul.

store poser under øyene fra camilla

3 kommentarer:

Camilla sa...

...eller øynene om dere vil.

Christina sa...

hei camilla-søster! tenkte jeg skulle benytte anledningen til å rette en skjelvende pekefinger mot deg (og evt. andre) som utsetter kroppen sin for slike krisetilstander av kombinasjonen lite søvn, kaffe og sjokolade (som har en ugunstig evne til å få blodsukkeret skyhøyt for en liten periode, noe som gir en følelese av våkenhet og økt energi, men som ganske snart dumper langt ned, og gjør deg trøttere enn du var i i utgangspunktet!), og stor tankevirksomhet! disse tre faktorer er tilsammen helseskadelige, fordi de fører til et svekket imunforsvar, og dermed økt risiko for å pådra seg fatale forkjølelesesforløp, feber, og andre influensalignenede tilstander. Jeg, og sikkert mange fler, syns du skal legge deg tidlig, og spise faste, sunne måltider, slik at kroppen din til tross for stor arbeidsmengde, kan takle stress-situasjoner, som oppstår som følge av sympatiske nerveimpulser fra det autonome nervesystem, og dermed ha en mye bedre studenthverdag!:) ...Når alt dette er sagt, skal jeg være den første til å innrømme at jeg ikke er det spor bedre selv... :P Lykke til med skolen! (Og pass på deg selv..)god klem fra søster Chritina:)

Camilla sa...

hehe, ch in my heart! du er så søt! og uendelig flink i vanskelig fagspråk, hehe. sjønner ingenting jeg!

Men kan bare si at jeg er flink til å ta vitaminer. Tar en trankapsel, antioksidantkapsel, c-vitamin og noen ganger multivitamin både morgen og kveld. det hjelper på helsa, ellers så har jeg finni ut at jeg ikke tåler like mye som før innen natterangling, det er vel det som kalles å bli gammel...

but i survive. i always do:)