fredag 10. oktober 2008

Kundeoppdrag

Ja heisann

Mye spennende som skjer for tiden, jeg er frisk er en av tingene. Deilig. Og så har vi en morsom oppgave på skolen nå hvor vi kan skikkelig leke oss, og det analogt (altså ikke digitalt på data) og det liker vi :D Vi skal designe forside og 2 oppsalg (på to sider hver) til et fiktivt musikk og livsstilsmagasin som vi har kalt content. Hvis noen av dere har hørt om bladet Raygun (siste utgivelse i 1999 tror jeg) så er det akkurat sånt blad bare at vi hr skifta navn. Vi står fritt til å velge type artikler, hvilke band, kule ting også videre som vi vil at det skal handle om.. morro!! Tror jeg skal skaffe et intervu av Feist (hcis ingen har hørt om Feist er det på tide..ho er utrolig flink)

Ellers så har vi akkurat blitt ferdig med et kundeoppdrag. vårt første og eneste hittil, hvor vi lagde logo og visuell profil for Effect Norge AS som driver med bemanning, sikkerhet og m.m... Vi var 2 grafisk klasser som jobba med dette, altså fikk de 50 forskjellige logoer og velge mellom!
Og da har det seg sånn at jeg er en av 7 logoer som er valgt ut for nærmere iøyentagelse og utforskning. Morro. Jeg holder nå på å fullføre det skriftlige som jeg skal levere til dem for å gi dem en grundig innføring i tanken bak designet mitt, en tresiders affære for de som lurte...

Det blir bare kaldere for hver dag, eller i dag var det faktisk varmere, men jeg har i alle fall kjøpt meg en søt liten offwhite topplue med dusk og ordentlig vinterkåpe. Med mega-vinterskoa mine fra i fjord går jeg en hyggelig vinter i møte.

Til alle mine duer i hamar, I'll be there soon, alt er bestilt og jeg GLEDER MEG!!
Til alle dere andre, jeg gleder meg til jul!

Ta godt vare på dere selv, og spesielt på de små føtter sånn at de ikke blir kalde som igjen vil resultere i en to ukers feberperiode med forkjølelse sånn som med meg...Kle dere og kjøp 1 grams c-vitaminer.. :)

2 kommentarer:

M sa...

Å Camilla, så flink du har vært! Har du gjort det heeelt selv? Håper for all del at du har forandret personlighet og derfor kommer til å legge ut masse masse informasjon om deg selv - for det er jo disse små skribleriene dine vi andre som ikke ser deg hver dag, kan lese mens vi holder et bilde av deg i hånden (og gråter)(eller ler).. ;)

Så håper denne kommentaren, oppmerksomheten, tilliten, kjærligheten som jeg herved sender deg blir en oppmuntring til å utvikle bloggen din og oppdatere den hyppig! ..Har foressten hørt om folk som får masse gratis klær og ting hvis de skriver om det bloggen sin.. Og flere som har blitt multimillionærer av det... Så nå forstår jeg vel egentlig hvorfor du lagde den... Camilla, Camilla, Camilla. Du har nok ikke forandre personlighet after all. LOVEm

Camilla sa...

hehe morroklompen! Jeg har kjøpt julegave til det idag jeg :D...and i'm not telling what. stor kram med kramt trondheimsregn