onsdag 15. oktober 2008

horra! og trøtt


Jeg har vært på audition i dag. helt sant, eller prøvesynging om dere vil, og har herved blitt med i pj city som er et gospelkor i salem trondheim(normisjon). Jeg er å glad!!! endelig blir det sang i heimen igjen!

det var gleden, så kommer sorgen, har hele natta foran meg med kaffe latte og banan og MASSE å gjøre med oppgaven min. Ohh, it's hard to be a nissemann. Nei men seriøst, den casen her går ikke opp med antall timer jeg har til disposisjon. Så da blir det reserveløsning på reserveløsning. Og NÅR jeg blir syk av denne nattejobbinga så skal jeg i alle fall på tur i helga og får hvile ut der..håper jeg :)

ønsk meg lykke til!

3 kommentarer:

Silje Elida sa...

hurra for sang i heimen!!du er flink!

susanne louise sa...

så gøy å se deg på nett camilla!
er forresten en sjel i den lillestore byen oslo som savner deg <3

Camilla sa...

å sussa! jeg savner deg å, masse! det er så veldig lenge siden. Har du det bra på frisørskole? love love